آمار زاده براي اميد: درد سیال

۱۳۸۹ مرداد ۲۷, چهارشنبه

درد سیال

روزهاي بي‌حوصلگي ما، روزهاي سرد سکوت و سکون!
روزهاي پايان سرد، که با بستني سفارش داده، يخ مي‌زند!
قلب فشرده من و ذهن ساکن تو،
و دردی که گاه و بيگاه امانم را مي‌برد!
نگران نباش، قلبم نيست!
شانه‌ام است!
جايی که بار زندگی را بر دوش مي‌کشد!
اميدوارم همانجا بماند!
اما....
فاصله شانه تا قلب کم است و اينجور دردها،
عادت دارند که پخش شوند!
-
من آرام و بي‌صدا،
اينجا،
زير بارش اين آهنگ غم،
 درد مي‌کشم و غصه مي‌خورم!
تا آنجا که دستان سردت،
دستم را گرفت!
اما 
من
.
.
.
درد مي‌کشم!

۱۰ نظر:

  1. یا شاید قلب درد گرفته و بعد پخش شده و فکر کردی شانه ات درد میکند؟

    پاسخحذف
  2. من شخصا تشکر می کنم
    که اینجا درست کردید
    دیگه کور نمی شیم:)

    پاسخحذف
  3. انگار درد رو نمیشه مثل شادی با دیگران قسمت کرد،تنهایی باید باهاش سر کرد،خصوصا اگه دستای اونی که دستت رو گرفته سرد باشه.

    پاسخحذف
  4. خیلی سخته وقتی پر درد ی و تظاهر به خوب بودن می کنی!!

    پاسخحذف
  5. فاصله شانه تا قلب کم است و اينجور دردها،
    عادت دارند که پخش شوند!

    این قسمتش معرکه بود.
    دستی که بخواد فاصله ی شانه تا قلب رو کم بکنه ، بخواد درد رو تسکین بده، بخواد لحن غمبار این کلمات رو عوض بکنه، باید گرم باشه.خیییلیی گرم.

    پاسخحذف
  6. شاید اگه آدم محکمی باشی تو بتونی دستای سردشو گرم کنی حتی اگه خیلی سرد باشه و درد خودت رو تسکین ببخشی.
    زاده برای امیددلیل این همه غم چیه؟

    پاسخحذف
  7. زندگی به امواج دریا مانند است، چیزی به ساحل می‌برد و چیزی دیگر را می‌شوید.
    چون به سرکشی افتد، انبوه ماسه‌ها را با خود می‌برد، اما تواند بود که تخته پاره‌ای نیز با خود به ساحل آرد، تا کسی بام کلبه‌اش را بدان بپوشاند.
    گاهی چیزایی رو ازمون میگیره و گاهی چیزای بهتری بهمون میده.
    هرچند که یادم نمیاد اون روز برای چی اینقدر سردی و درد سراغمون اومده بود، اما الان که نگاهش میکنم، میبینم اینقدر هم دردناک نیست، اما اون موقع بود:(

    پاسخحذف
  8. مهم این هست که به حسی که اون روز داشتی احترام بگذاری و یادت نره
    که روزی همچین حسی داشتی

    پاسخحذف
  9. فاصله شانه من تا شانه تو کمتر از فاصله شانه تو تا قلبت هست ،کمی بر شانه های من تکیه کن...

    پاسخحذف
  10. چاي مي نوشم اما
    فنجان
    از اشك پر شده است !!!ه
    .
    .
    شعر بالا از يكي از دوستاي سابقم در ياهو 360 بود!!

    پاسخحذف