آمار زاده براي اميد: خاک بر سر.‏.‏.‏

۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

خاک بر سر.‏.‏.‏

آقا من دارم تیکه پاره میشم!
خوب تا کی ننویسم و نگم هیچی!؟!
ای بر پدر هرچی آدم زبون نفهم و الدنگ لعنت! این روزگاره که برا ما درست کردین؟!!!
مرتیکه با افتخار اومده میگه علی کریمی رو اخراج کردیم به خاطر حفظ ارزش های اسلامی!
کیون لغ علی کریمی و امثالهم، نه داداشمه نه خرجم و میده! اما آخه بی همه چیز! تو مگه به زور میتونی آدما رو بکنی تو بهشت؟!!!
خوب منی که چس مثقالم اعتقاد دارم، از این کثافت کاریای تو داره حالم به هم میخوره! دارم از همه این مسلکا بریده و کنده میشم!
آخه سگ به اون لاشه تنت لگد بزنه!(که اونم عارش میشه بزنه) تو مگه پیغمبری که برا من داری اسلام ایرانی رو اجرا میکنی؟!!!
بابا خستمون کردین! آخه چقد میشه آدم چشم رو همه چی ببنده و حرف نزنه؟
تو سگ کی باشی که میای برا من و امثال من از این شر و ورا میگی و اعصاب مارو میریزی به هم!
خسته و کوفته از سر کار اومدیم میبینیم یه گند و گه دیگه ای زدین به این اوضاع آشفته ما!
رفتیم خونه خاله، دلمون واشه            خاله چسید، دلمون پوسید!
مملکتی که سردار بشه مدیرعامل باشگاه ورزشیش، آخوند بشه مسئول کمیته انضباطیش و .... که نگم بهتره؛ از این قشنگ تر و ژیگول تر هم اداره نمیشه!
خاک تو سر اون همه فوتبالیست روزه خور که با یه اعتصاب ساده جرات مالوندن پوزه این کوردلا رو به زمین ندارن!!!!
و خاک بر سر من که باید از این جماعت لاشخور حرف بشنوم!
تف به ذات همتون

۹ نظر:

  1. بازم با شعور مرد مبازی کرد این صدا و سیما ! "علی کریمی به بهانه تظاهر به روزه خواری از باشگاه استیل آذین اخراج شد" ! دیگه بچه 2 ساله هم خبر داره که به خاطر انتقادات و نامه چند روز پیشش به آجرلو بوده !

    پاسخحذف
  2. علی کریمی به حضور ساندیس خوار ها که آجرلو به ورزشگاه میاورد اعتراض کرده بود ... اصلا از وقتی علی کریمی دستبند سبز بسته بود معلوم بود اینطوری میخوان کله پاش کنن

    پاسخحذف
  3. کف دستت رو موازی با زمین و عمود به صورتت ، بذار زیر بینی ت . به اینجا رسیده . آره. می دونم. هرازچندگاهی هممون دچار این سیم آخری می شیم و دلمون می خواد به زمین و زمان فحش بدیم. باز خوبه که یه وبلاگی هست بیایم و توش درد دل کنیم.
    خدا بهمون صبر جمیل بده.

    پاسخحذف
  4. وای خیلی عصبانی هستی ها
    من هنوز سنم به خوندن بعضی عبارات این پستت نرسیده:)
    مامان پروین الان میاد دعوام می کنه

    پاسخحذف
  5. سیاوش:
    راستش منم میدونم اینو، اما تو فکرم اینه که طبق حرف خودشون هم دری وری میگن!
    اردیبهشت:
    آخ گل گفتی!تا همونجاها اومده بالا که اینجوری ریخت بیرون دیگه! یهو دهنمو وا کردم، این شد!
    الهی آمین
    خاستگاه:
    من از شما و مامان پروین عذر میخوام، حق با شماست، اینجا خانواده میاد و میره، باید رعایت میکردم! سعی میکنم تکرار نشه یا اگه شد ماخوذ به حیا باشم:)
    سمیرا:
    شاکی که بودم؛ اما زندگی نشون میده اینقدرا سخت نیست، ولی گاها بدجور عذابمون میده!

    پاسخحذف
  6. درود
    این آقا با لحن تهدید آمیز میگه من پاسدار انقلابم!! خب که چی؟ شما مگه چیزی هم از این انقلاب گذاشتید؟! دوست من به قول شما هم صنف های این علی کریمی باید جلو اینا وایسن! اگه 4 تا مثل این مهدوی کیا اعتراض کنن، این آقای به اصطلاح پاسدار مردم وتهدید نمی کنه..!
    ضمنن از آشنایی شما خوشحالیم.

    پاسخحذف
  7. اميد جان:

    صبور باش از آقامحسن صفايي فراهاني ياد بگيريم روحيه رو
    يا از حافظ:
    گر بدي گفت حسودي و رفيقي رنجيد
    گو تو خوش باش كه ما گوش به احمق نكنيم.

    پاسخحذف
  8. من كه خيلي خوشم اومد خودتو خالي كردي حرف خيلي ها رو زدي ولي حرص نخور يه خدايي اون بالا سر هست

    پاسخحذف