آمار زاده براي اميد: درد نبودنت

۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

درد نبودنت

تو که نیستی
من هم دلم درد میکند
طاقتم طاق شده و حوصله خودم را هم ندارم، جز نشستن پشت این صفحه مسطح بیمعنی که هرچه من بگویم نشانم میدهد و فکر میکند چقدر برای خودش اسطوره است!!!!
چارهای نیست،
انگار تمام این ماجرا برای همه عادی است
اما من درد میکند دلم!
جایی که تو را باید بگذارم!
اگر زیاد درد بگیرد میترسم جای تو را درد پر کند!
من طاقت درد را دارم، اما تو که بروی من چه کنم؟
آآآخخخ، آآآخخخ، آآآآآآآخخخخخ
این چه داستان مسخره ایست برای شنیدن
درد دل من و پایان ناپذیری این آه همیشگی!
سر به بستر بگذار و از یاد ببر
من خواهم خفت و تو خواهی خفت،
                 پشت اینهمه درد،
                              پشت اینهمه دل،
                                        پشت اینهمه نسیان
شب به خیر

۴ نظر:

  1. manam delam dard mikone,delam dard mikone vaghty sedaye boghz alude dokhtaryo az poshte khotute mesi ba harase oo va ezterabe khodam mishenavam ke chizi nagu chashmanam ghermez mishavad emshab gharare ba kasi sokhan beguyam ke nemishenasamash va darbare chizi sokhan beguyam ke diruz tamamash kardeam,mikham darbare zendegi harf bezanam bogzar chashmanam raze delam ra rosva nakonad. shayad dar kenarash khoshbakht basham,bayad bahash harf bezanam.mishe harfesho nazani mikham nahar bokhoram cheshmam ghermez mishe.
    yadam nabud ashk tanha asarash sorkkhi chashmane badumiat shode ast!!

    پاسخحذف